Nye annonsører og nye muligheter
I Bannerparken ligger de sammen med NTNU, Tour de Värmland, Pinseløpene på Hedmarken, Midnattsolgaloppen, O-festivalen, Akershus og Oslo O-krets sin trenerannonse og Norwegian Spring.
Norwegian Spring er også å finne som Nyhetsbanner 1, mens Varegg sin trener-annonse er Nyhetsbanner 2 (mellom nyhet nr. 2 og 3). Vær obs! på at de to nevnte trenerannonsene hadde/har søknadsfrist 1. april og 6. april - så om du mener du er den rette kandidaten for disse tiltalende utfordringene så gjelder det å snu seg rundt.
Den fjerde nykommeren, Kalas, har landet på lokasjonen "Topp venstre". Sport Import, som også er relativt ny i OPN-sammenheng, har valgt den nye profileringsflaten "Knapp". Der har de selskap med Sport8, som har hatt fast følge med OPN.no i en årrekke.
Fast følge med OPN gjennom rundt regnet 3 år har også Trimtex hatt. Lillesand-bedriften har i forbindelse med den nye designen utvidet sitt samarbeide med OPN.no betydelig, og er nå å finne både i venstre marg og som tverrligger på sidens øvre del.
Dersom du ønsker å profilere din bedrift eller ditt arrangement på OPN.no finnes det fortsatt gode muligheter, selv om enkelte plasser er reservert for flere måneder frem i tid. Mer om annonsering på OPN.no kan du lese under menyvalget < Hjem / Annonsere >.
Om du lurer på om en annonse på OPN.no virker så kan det kort fortelles at fra 1. april kl. 00:01 og frem til skrivende øyeblikk (snaut 70 timer) har den annonsen med størst respons fått over 300 klikk, mens den med færrest, en annonsør med litt "smalt" nedslagsfelt som har vært med noen måneder, har mottatt 23 besøk.
Mulighetene for økt salg og/eller økt løpsdeltakelse osv. ligger med andre ord godt til rette gjennom profilering på OPN.no - og det til svært hyggelige priser!
Mulig relevante artikler